המדריך ליום שאחרי

המדריך ליום שאחרי

תשעת החודשים בהריון עברו להם, ילדנו בשעה טובה תינוק מקסים ובריא במשקל טוב, כולם בבית שמחים ומאושרים אחרי שתה יודע איך עושים בן, והבטן מתחילה להתכווץ, האגן חוזר לקדמותו, האיסורים האחרונים שקיבלנו מהרופא נקרעו ממוחנו ברגע והגיע הזמן שנדאג לעצמנו לשחרור מהנה ונגשים רעיונות ומצבים משחררים אותם לא ממש יכולנו לעשות קודם..

ראשית ומבלי לשכוח את העובדה שאנו נמצאות בחופשת לידה לטובת השהות עם ילדנו והטיפול בו, סוף סוף אנו יכולות לעשות כל דבר שמרגיש לנו מבלי להרגיש רגשות אשם או מבלי לחשוש שישאלו אותנו, יעירו לנו או יתערבו במטרה לגונן ולייעץ.. וכך אם בא לנו לשתות כוס יין או לאכול דג נא אז כן הגיע הזמן, אור הזרקורים כבר יורד מאתנו ועובר הלאה.

מה הוא הדבר שבמשך כל תקופת ההריון רצינו לעשות אך קיבלנו עליו סירוב מוחלט מכל הגורמים הרלוונטיים כולל הרופא שלנו? כל דבר שהוא כמו לקפוץ באנג'י וכמו לעלות על רכבת הרים, לחתור בסירות קיאקים בנהר סוער ובכלל.. זהו הזמן להשתחרר..

כמובן שהגיע הזמן להוציא מהבוידם את כל הנעליים האסורות שלנו בגובה עשרה ס"מ כל זוג ולא לשכוח לצרף ביגוד במידה אנושית, לשם כך כמובן שיש לחזור לגזרה ובכל הקשור לכך לא כדאי לנו להמתין ולנוח בינתיים אלא אם כן נדרשנו לכך, ככל שנמהר לעבוד על המשקל, תרגול גופני נכון עם העמסה בהדרגה וככל שנמהר לחזור לתפריט מזין ויחד עם זאת מעט פחות כמותי, כך ייטב לנו בגופנו ובנפשנו.

לבלות עם חברות, לנסוע באופן חופשי לכל מקום שרק נרצה הם גם חלק מהדיל של היום שאחרי ההריון, אל לנו לחשוש מכך, מאוד חשוב שנטפח את נפשנו ואת רצונותינו לטובתם האישית של כל הנפשות הפועלות, כמובן לטובתו של התינוק שלנו, לטובתו של בן הזוג שלנו ושל האימהות שלנו, לא לשכוח..

בדרך כלל בתקופה זו אנו מניקות ומבלות זמן ביחידות עם הילד שלנו ולכן עדיין חשוב לנו לישון טוב עד כמה שאפשר בכל רגע שאפשר, רבות הנשים שבתקופה זו ישנות לא טוב כי התינוק מתעורר רבות ובמיוחד בשל כך אל לנו לשכוח את עצמנו וכדאי לפנק ולהנות מכל דבר שיעשה לנו טוב באופן אישי.

פרטים נוספים באתר מיכל נעים